EIRA | Facility

EIRA Facility je webová aplikace pro správu firemního movitého a nemovitého majetku a podporu facility managementu.

Přináší centralizovanou evidenci požadavků a podporuje proces jejich zadávání, řešení a monitorování.

Zajistěte hladký chod infrastruktury vaší organizace a spokojenost vašich zaměstnanců.

KONTAKTUJTE NÁS

Facility Management

  • Standardizované procesy, založené na jednoznačných procesních krocích, pracovních postupech, komunikaci, povinnostech a odpovědnostech.
  • Efektivní nástroj pro vaše zaměstnance, dodavatele a koncové uživatele.
  • Dashboard pro snadné sledování pracovních příkazů, plánované údržby a vzniklých nákladů.
  • Plánování preventivní údržby.
  • Historie každého pracovního příkazu, včetně fotografií, poznámek, odečtů, hodnocení rizik, použitých dílů a stráveného času.
  • Analyzujte příčinu, charakter, nezbytnost a náklady na požadavky, poruchy, opravy nebo chyby.
  • Mějte přehled o hlášených a vyřešených incidentech údržby.

Majetek

Evidence areálů, budov a místností v přehledné stromové struktuře. Prostorové členění až na úroveň pracovišť. Interaktivní schemata podlaží i celých areálů.

Digitální pasport budov a vnitřního vybavení (nábytek, zařízení, VTZ, technologie, přístroje, umělecké předměty atd.).

Lokalizace majetku v prostorových souvislostech (umístění v areálech, budovách, na pozemcích, přidělení na zaměstnance).

Zjistit více...

Dokumentace

Úložiště a archiv dokumentů, smluv, výkresové dokumentace, fotografií, revizních zpráv atd. Dokumenty jsou připojeny k majetku, kterého se týkají.

Sdílení dokumentů napříč celou organizací. Schvalovací workflow. Rychlé fulltext vyhledávání. Rychlý přístup k dokumentaci z terénu.

Řízení přístupů k dokumentům ve vztahu k organizační struktuře. Rychlé fulltext vyhledávání. Sledování přístupů. Historie změn.

Údržba

Digitalizace procesů. Přidělení odpovědných osob a termínů. Návaznosti činností. Uživatelské workflow.

Plánování opakovaných činností. Uživatelské šablony postupů. Plánování času a nákladů na jednotlivé činnosti.

Řešení požadavků a poruch. Portál pro ohlašování. Prioritizace a automatické nastavení termínů podle SLA.

Hlídání termínů revizí a kontrol.

Zjistit více...

Mapy

Interaktivní plán areálu pro snadnou lokalizaci prvků prostorového pasportu.

Mapová prohlížečka umožňuje zobrazení map z vlastních nebo veřejně dostupných mapových zdrojů (openstreet, letecké snímky, historické mapy, LPIS atd).

Katastrální mapa s nahlížením do katastru nemovitostí.

Jaké jsou přínosy?

PRO SPRÁVCE MAJETKU

  • Přehled o aktuálním stavu a využití majetku.
  • Plánování údržby, upozornění na blížící se termíny.
  • Rychlý přístup k dokumentaci odkudkoliv.
  • Sdílení dokumentů a spolupráce lidí z různých lokalit.
  • Úkolovník s jasným časovým plánem a zajištěním návaznosti prací.
  • Záznamy o provedené práci, pořizování poznámek a fotodokumentace přímo z terénu.

PRO SPRÁVCE IT

  • K práci stačí webový prohlížeč.
  • Žádné instalace pracovních stanic. Není třeba vlastní servery.
  • Řízený přístup k citlivým datům.
  • Zamezení vzniku kopií souborů na lokálních discích a v emailových schránkách.
  • Rychlá implementace a uvedení do provozu.

PRO MAJITELE

  • Úspora nákladů díky efektivnější a transparentnější správě majetku.
  • Úspora nákladů na údržbu majetku díky lepší prevenci a lepší kontrole.
  • Žádné investiční náklady a nízké provozní náklady aplikace. Výborný poměr cena/výkon.

CENÍK

BASIC
4 600,- Kč
za měsíc, bez DPH

10 uživatelů

Úložiště 20GB

ADVANCED
9 600,- Kč
za měsíc, bez DPH

20 uživatelů

Úložiště 50GB

ServiceDesk

Vlastní doména

PREMIUM
14 600,- Kč
za měsíc, bez DPH

40 uživatelů

Úložiště 100GB

ServiceDesk

Vlastní doména

Integrace na jiné systémy

CORPORATION
Kontaktujte nás
 

Bez omezení

Bez omezení

ServiceDesk

Vlastní doména

Integrace na jiné systémy, LDAP

Provoz On-Premise

KONTAKTUJTE NÁS

Sitewell s.r.o.
Velká Hradební 2800/54
Ústí nad Labem, 400 01
Telefon: +420 777 706 740
Email: